Jajemensan

Ja vi är allt fortfarande kvar här i vår lilla "Cell"... Men dagen idag har varit en bra "kropps-dag" eller vad man ska kalla den. Skrutt har klarat sig utan syrgasen sen i morse (peppar peppar ta i trä) så vi får hoppas att han även klarar natten. För klarar han ett dygn,då kommer vi hem i morgon! Febern kommer och går,men inte konstigt att kroppen vill ha bort alla konstiga bakterier. Han har ju som sagt 3 virus att kämpa mot. Och skrutts hyss-humör har äntligen kommit tbx och hans härliga skratt! =) Det värmer i hjärtat det.

Fick åka hem en sväng och ta mig en dusch så jag äntligen fick lukta nyponros igen. ;) Herrn satt hos skrutt så länge. Jag hämtade först dom andra 2 barnen hos dagmamman. Även om jag träffat dom i helgen så längtade jag faktiskt efter att få hämta dom och mysa... Saknar att vara en hel familj,att vara på samma ställe. Känns som en evighet sist.

Snart kommer en sköterska och ska ge skrutt sin medicin. Så kanske bäst att göra sig redo för sängen. Är ju en ny morgon i morgon. =)

Natti Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0