Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.



Här har det verkligen inte blivit uppdaterat på så där 5 dagar... Har väl egentligen inte haft fullt upp,bara haft blogg torka och inte haft något speciellt att skriva om.Orken har heller inte varit på tipp topp dom senaste dagarna,så får väl skylla på det.

I Måndags var det dags för Bvc besök för Casper. 2,5 års kontroll,stora pojken! Alla "tusen" frågor och saker han skulle göra var verkligen inga problem för honom. Han kunde så gott som "allt" Han väger nu 13,7kg är 94cm lång och följer sin kurva. För mig är han helt perfekt!
Eftersom vi var där och vi hade fått avboka Hampus mellan besök så passade vi på att väga honom samtidigt. 
Han har nu äntligen gåt upp som han ska och väger nu 5940g och är 63cm... "Den 15/9 " är det dags att börja med smakportioner. Har i ärlighetens namn börjat lite smått,men det är då ingen hitt tycker Hampus. Så har lagt detta på lite is så länge. Ska försöka finna mjölkfri gröt och prova,men har inte hittat detta än. Har dock fått recept från bvc-sökterskan som jag ska testa.
 
I Tisdags var jag och Hampus och hälsade på hos Ellinor och Joline.. Deras vattenpump hade gett upp... Så vi försökte få disken ren genom att göra som förr. =) Inte världens lättaste,när man är bortskämd med diskmaskin och rinnande vatten. Men fick iaf lite rent. På kvällen tvättade jag lite åt dom och sen kom dom och lånade vatten och diskhon. I onsdags var dom här för att låna dusch och sedan åkte vi till stora staden.
Igår måddes det inte alls bra,men fick ihop dagen ändå. Skjutsade Haley till minidraget här i byn och sedan åkte vi och handlade efteråt.
Idag
har jag och Hampus lämnat barnen i lokalen.Hampus vilar nu förmiddag och jag sitter här och väntar på orken.Min Söta mamma hämtar barnen idag och sedan kommer dom hit på fika. Ska försöka baka en kaka att bjuda på! Ja om det nu orkas...
I helgen ska det bli bio med Haley... =) Ja mer än så är det faktiskt inte planerat... Får väl se vad som händer och sker.
Ja så nu har jag iaf uppdaterat "lite smått". Får hoppas att energin flödar i nästa vecka! För nu gör den verkligen inte det.

Ha en fortsatt trevligt dag och trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Hunnit med mycket ser jag!!

Vad han växer och knakar!! =)

Sugna på att fotas någon dag??

Kramar

2010-09-11 @ 15:26:25
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0