Hud och Fot doktor....



Idag var det dagen som vi skulle till Hud med Hampus... Vet inte riktigt hur jag ska beskriva besöket. Dom såg ur han såg ut,dom ruska på huvudet och tyckte synd om honom,dom klia sina celler och gav oss Kortison IGEN!!! Det har inte hjälpt på 6 veckor,va säger att det hjälper denna gången? Så besviken,så trött på "kunniga" människor! Samtidigt ger jag inte upp. Denna gången tog dom iaf prover för att se om det är allergi bakom "eksemen". Alltid något litet + i kanten. Ska nu som sagt smörja 2ggr om dagen i en vecka och sen är dags för återbesök i nästa vecka. BLÄ säger jag bara!



Igår var det dags för Caspers ultraljud på foten. Där fick jag iaf mycket bättre nyheter... Foten ser så fin ut och om 1,5 år (när han blir 4) blir han äntligen av med skenan. Känner lättnad men samtidigt en slags rädsla. Lättnad för att han äntligen slipper den och en rädsla för att fossingen ska bli sämre om man tar bort den. Glad i alla fall att foten har skött sig och att den ser ut som alla andra barns fötter. Dom kanske pekar rakt ut och ser lite lustigt ut,men han är min och en fot... vad spelar det för roll?


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars lille Hampus, hoppas det blir ordning på det snart! Så jobbigt när man inte vet vad man ska göra...

2010-09-30 @ 09:33:13
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0