Ajabaja för kraftiga rörelser

Ännu en dag man får passa sig för kraftiga rörelser. Huvudet hänger inte alls med och jag börjar undra hur det känns att vara frisk. Idag kommer läkaren ringa och jag blir förhoppningsvis utskriven. Igår pratade hon om att hon skulle ordna kontroller på Mvc.Ska tas HB prover för att se hur värdena står till. Hoppas på att dom gått upp,för nu är det lågt och det är därför jag mår som jag mår. Förra Torsdagen låg det på 136,i Måndags kväll låg det på 96 med andra ord har det bara rasat på några dagar. Inte konstigt att jag bara föll ihop. Skönt ändå att jag var så nära sjukhuset.
Idag kommer dagen se ut som igår. Vila så mycket som det går med 3 vilda barn. Idag är jag själv igen,igår kom Ellinor och jollan för att hjälpa mig. Det uppskattas något otroligt mycket. Ord räcker inte att beskriva hur tacksam jag är.
Nu kallar lilleman på mig,har även 2 bajsblöjor att byta.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Tack Mamma för att du finns och ställer upp när jag som mest behöver det. Du är den bästa mamman i hela universum. Och du är MIN Mamma!!!! Älskar dig av hela mitt hjärta.....

Mina 2 underbara vänner... Tack för att ni alltid finns,tack för att jag får ha just er som mina vänner! Älskar er


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina ord

kramar och kärlek från mor

2010-09-24 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0