Presenter.......



Innan jag och Hampus skulle iväg för att hämta vildisarna knackade våran granne på. Hon gav oss en liten tack-present för att vi hade klippt hennes häck! =) Jag trivs verkligen i detta område,inte för att vi får presenter. =) Utan för att vi har helt underbara grannar! Nu ska jag bara försöka fundera ut en inflyttningspresent till vår nya granne. :S


I Fredags var det dags för "utvecklingsamtal" med dagmamman. Jag bakade lite havrekakor med choklad som hon kunde mysa med! =) Lite roligt faktiskt att kunna baka för att sedan ge bort. Kanske inte i födelsedagspresent men som en liten present när man går på "kalas" eller "fest"... =) Enkelt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0