Tanten verkar kommit för att stanna...


Här är vi uppe tidigt. Hade sett fram emot en sovmorgon idag,eftersom barnen ska vara hemma hela dagen.
Men kvart över 6 vaknade jag av en sjungande Hampus,och då menar jag att han låg och sjöng. =)
Så det vara bara att stiga upp. Casper vaknade oxå av sången,men Haley sover än.
Känner mig riktigt sliten,både inombords och på utsidan. "Tjejen" i spegeln är inte längre ung,möts av en rynkig gammal dam med grinigt humör i spegeln. Behöver andrum känner jag. Bort ett slag,och nu när helgen närmar sig så känns det bara ännu mer kasst.
Vi får se hur dagen blir idag,hade fika på schemat,men den blev inställd. Får nog bli så att vi bara är hemma idag. Känner inte alls för att gå utanför dörren idag. Vill inte visa den gamla damen utåt. Även om jag kanske visar den här. Men det är förmodligen inte hela stadens befolkning som läser min blogg. Så någon kan jag ju allt försöka dölja tanten för.

Ska fortsätta mata Hampus om han är sugen,verkar inte riktigt så men... En dusch får försöka släta ut rynkorna när det passar in. Och mat ska lagas. Allt det andra,får växa på hög ett tag. För nu ska jag bara vara med barnen och allt det andra,det skiter jag i för ett slag.

Hoppas ni har en bra/får morgon/dag!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0