Trötters dag!

Idag är det trötters dag.. Riktigt seg och känner mig hängig. Appropå hängig,min läkare på KSS ringde igår och Hb:et har äntligen vänt,det ligger nu på 90 ist för 84 så det är skönt. Hoppas bara på att det knallar uppåt och inte neråt. Häng kvar!

Jag

Igår hade jag mysigt och trevlig på min lilla egentid. Jag och Jessica tog en tripp till Oxen för att handla lite mys. Spanade rätt länge efter något gott. =) Slutade med ost,kex och en mumsig stor "dammsugare"...
Kikade på halv 8 hos mig och Ullared. Sen blev det sängen när jag kom hem.

Jessica

Och nu ska jag passa på att bara vila innan det är dags att hämta vildisarna hos dagmamman. Hampus sussar gott,det gör han i och för sig jämt! =)

Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0