Sur-influensan....

Då var snart Lördagen över... Jag är verkligen inget stort fan av helgerna. När jag jobbade och var ledig vissa helger var det en fröjd att dom kom. Men nu när man är hemma jämt så känns det som att det inte finns något att göra på just helgen. Men idag har vi varit hos kusinerna och levt rövare. =) Åkt cross och badat i en geggig lerpöl (ska kanske tillägga att jag har dock inte badat i denna pöl). =)


Barnen sover för natten och herrn sitter och stirrar på speed-skit. Finns ju bra mycket "bättre" program att kika på. Vilket glatt inlägg detta blev idag då. Känner mig verkligen inte på topphumör nu ikväll. Någon slags "surinfluensa" har nog angripit mig. Får hoppas att morgondagen känns en aning bättre!

Nu ska jag ta mitt sura humör och glo på speed-skit!
Sov så gott alla underbara läsare! (går fortfarande att klicka och kommentera ett Hej) =)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt me helg ju :) men kan hålla med dej om att klart man uppskattar det mer när man jobbar...hur länge ska du va mamma ledig?

2010-10-10 @ 08:46:04
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0