Ruggigt.......



Idag är det riktigt ruggigt och kallt ute... Höst väder som det kallas denna årstid. Har märkt att man inte direkt får någon energi eller en hård spark i räven av detta tråk-väder. Igår planerade jag att jag skulle röja lite här hemma och greja,medans barnen var hos dagmamman. Vaknade och kände inte alls för att ens gå upp denna "ruskiga" dag. Fick ett litet ryck strax efter jag kom hem,men nu sitter jag åter här igen och gör inget vettigt alls. Vart tog all min energi vägen jag hade förr? Kan man "skylla" på att man har 3 barn som "tar" all energi ifrån en?

Av någon anledning har Måndagar blivit min "egentids-dag". Har fått till vana att åka till Jessica och bara vara just denna dag. Igår tog vi en promenad "runt" staden och prata skit. =) Sen blev det halv8 hos mig och Ullared. Vi har länge planerat att åka till Gekås och göra som alla andra som är där... SHOPPA! Och som det ser ut just nu kommer detta bli "verklighet" i nästa vecka. Får se om våran obefintliga ekonomi kan tillåta detta denna månad bara. Har tänkt köpa julklappar och födelsedagspresenter. Dock kommer vi åka en Onsdag och det innebär att vi kommer få ta med barnen om jag inte lyckas hitta en barnvakt. Kanske inte världens bästa idé att ta med dom,men vad göra?

Nä jag ska väl försöka hitta min försvunna energi bland alla dammråttor under soffan. Måste försöka ta tag i livet någon gång... Här kan man ju inte sitta jämt!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit, du kan INTE ha med dig barna dit... brrr ryser vid bara tanken...

Kan dom inte byta dagmammedag?

Annars kanske jag kan hjälpa till?



Sen kan man absolut skylla på att barnen suger musten ur en för eftersom du o jag känner likadant o båda har 3 barn så måste det ju bero på det ;)

2010-10-19 @ 12:59:47
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: martina

Jag ska oxå dit nästa onsdag. :-) Skulle varit där idag men maginfluensa satte stopp för den resan...

2010-10-19 @ 14:19:56
URL: http://martinas.myshowroom.se
Postat av: Angelica

jag kan va barnvakt :D <33

2010-10-20 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0