Nu fanken!!!



Äntligen en liten "rast"... Har varit fullt upp ända sen jag gick upp kvart över 6. Har varit och handlat och älskade vännen Jessica följde med. Kom hem vid 12 och hemma väntade Ellie och Joline på oss. Lagade mat och städa ordning efter denna. Sen hamnade jag här. Strax ska jag resan på min stora häck och hänga tvätt och röja. Ska även baka kakor som jag ska ge till dagmamman sen. Fjäsk? Ne bara lite helgmys! =)

I morgon har jag bestämt att det blir bad,med eller utan herre! Jag tänker fanken inte sitta här hemma och glo som jag redan gör på dagarna. Eller glor gör jag direkt inte,men dessa 4 väggar gör mig tokig snart!
Så nu är det dags att göra något kul!

Nä lika bra att sätta fart kanske..... Saker och ting fixar sig ju inte självt och tiden står ju inte direkt still!
Ha en fortsatt trevlig Fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0