Måndags bestyr...



Jag och Hampus har hämtat dom "små" vildarna från dagmamman,och nu har vi hamnat där vi oftast hamnar,framför tven eller framför datorn. Innan vi hämtade vildisarna var vi iväg och handlade och när vi ändå for förbi tog vi en kaffe hos Ellie. Snart är det dags för att laga lite mat till herrn kommer hem. Ikväll är det dags för min egentid och den kommer tillbringas hos Jessica!



Imorgon är det den vanliga turen till Dagmamman och på eftermiddagen kommer Joline och håller oss sällskap.
Mellan detta hade jag tänkt ta mig till jobbet. Dom ringde förut och "medelade" att dom rensat bland glömda saker och att på fredag körs dom iväg. Och virrig som jag är har jag säkert glömt något(därför dom ringde). =) Så det är lika bra att pallra sig dit för att kika.

Nu måste jag få lite eld i baken och börja med maten! Rimma det?? =)
Ha en fortsatt trevlig Måndag!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0