Flugit ur boet



Idag har jag och Hampus hjälpt Hilda att dammsuga och små plocka i deras lägenhet,som inte längre är deras.
Nu sitter dom på tåget på väg mot nya vyer och en bra mycket större stad än denna. Japp nu har dom flyttat till våran storstad! Så nu om vi ska träffas är det inte längre 10 min till dom utan snarare 3-4 timmar. :S
Känns faktiskt lite tomt i hjärteroten,men dom är ju aldrig längre än ett telefonsamtal bort i alla fall.

Fick med mig lite smått och gott hem. Allt fick inte följa med,eller snarare fick det inte plats i kärran. Men nu har det ett nytt hem för ett tag. =)
För övrigt idag blir det mys med barnen. Herrn är på annan ort och fixar. Så vi har myst med film och lite annat gott,redan. =) Sen ska det bli lite varmasmörgåsar hade jag tänkt,om barnen tycker samma vill säga!

Nu ska det bytas bajs,känns som det är det enda jag göra på dagarna. =) Men underbart är det iaf. =)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.



Hoppas ni får en fin kväll :)

2010-10-01 @ 16:42:57
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anonym

håller med det känns lite tomt

men dom får det bra i sin nya fina lägenhet i den stora staden

och vi får åka upp och hälsa på / mor

2010-10-04 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0