Dubbelt upp

Igår ble det varken dagens bästa eller något annat slags inlägg.. Så idag får det bli ett...

Igår förmiddag fikades det med Alexsandra,mycket trevlig förutom mina vilda barn som klättrar överallt.  =(
Sen städades det för fulla muggar,då oxå med vilda barn! =) På kvällen togs det en promenad och sedan blev det sängen. Ska väl tillägga att mellan allt detta så åt vi och bytte blöjor. =)

Idag har vi varit åter igen varit på besök på hudmottagningen...Inte ens denna gången gav det oss något. Nu har vi smörjt honom,och som i vanliga fall blir han fin i huden.Dock har det tagit längre tid för honom att få tbx den mjuka lena huden än förut. Men det är väl inte så konstigt...
Nu ska vi fortsätta ytterligare några dagar med kortison 2 ggr om dagen,och sedan 1 gång om dagen i ca 1 vecka. Och nu i stället för Essex-salva ska vi smörja med Locobase LPL... Ja vad ska jag säga. Får hoppas att detta kan hjälpa honom. Nu ligger han i alla fall inte och kliar sig som en dåre.
Har även ägnat mig åt att planterat blommor som jag och min kära mamma har köpt på torget. Så nu är min trädgård så fin så.. =)
Fick även ett brev på posten om mina prov jag tog i förra veckan. Hb:et har sjunkt ännu mer och ligger nu på 84. Har tid hos MVC om 2 veckor och då skulle det tas nya. Men dom hade även skickat med en rimiss för att ta nya prover nu innan,om jag ville. Känner att det kanske kan vara bra,men samtidigt: vad kan dom göra om det nu fortfrande visar lågt. Så jag vet inte alls hur jag ska göra,så får fundera under natten!

I morgon är det fika-besök som gäller så gott som hela dagen. =) Måste bara fundra ut något att bjuda på,inte det lättaste att hitta något i detta hav av gottiga bakelser! =)

Nu ska det snart läggas barn och sedan blir det lite pysslande och sängen för våran del oxå.
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0