Det sket sig ju...



Då var det Måndag...
Skulle tagit en städar dag... Men så blir ju aldrig fallet när man väl bestämmer sig... Så typiskt mig!
Förr städa jag som en dåre,nu ligger allt på is. Dammsuger gör jag ju varje dag eftersom jag har en tuss som springer och lägger sina hårbollar överallt! Men städar-dagen får vi ta i morgon. Då är barnen hemma,för på onsdag är det dags för hud-besök igen.
Funderar starkt på att köpa ett tält och sätta upp framför KSS,är ju lika mycket där som här hemma.. =) Inte riktigt kanske,men bra nära.


Snart ska jag och Hampus bege oss till staden och inhandla salvor som tagit slut.
Och kanske en och annan bak-ingrediens... =)

Nä nu har jag slösat tillräckligt med tid för er.. =)
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0