Syskonkärlek



Igår var det dags för en sådan där syskonkärleksdag... Allt kan verkligen vända på en minut.
Haley har kommit in i en bära-och-putta-min-bror period. Och igår var olyckan framme.
Casper red på Hale's rygg när hon fick för sig att hon inte alls ville ha honom där längre. Hon gör ett kasst och då kommer olyckan och slänger av Casper rakt in i soffbordet. Casper skrek och jag tröstade honom,han la sig i soffan en stund,men ojjade sig väldigt. Då upptäckte jag det lilla jacket i bakhuvudet och blodet på hans tröja och hand. Så det var bara att ringa rådgivningen och åka in till sjukhuset. Dr limmade och nu är Casper hel och fin igen! =) Underbara barn,när ska ni lära er och lyssna?

Idag är det dags för dagmamman igen,som jag har längtat! =) Vid 13 åker jag och Hampus till BVC för läkartid. Hoppas hoppas att han har gått upp som han ska,men kan känna att han har gått upp i vikt iaf. =) Börjar bli så där härligt tung!
Ska försöka ta mig an Haley's härliga överfulla byrå,nu ska urväxta kläder ut! =)

Nu ska det tas på barn och härjas här hemma. Har en härligt go bil som måste bli isfri oxå!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon skyllde ju inte på sin mamma i allafall.

Kommer ihåg att det var någon som gjorde det för

ungefär 15 år sedan. Kram

2010-11-16 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0