Vem har snott våran knallblåa cykel???

Ja vimsig visste jag att jag var men herre... får man svära? Skit samma,detta är min blogg och jag gör som jag vill. Herre jävlar. Jag och min brors flickvän for iväg en snabbis för att hämta ett par uppsättningar ben jag köpte till dom på ikea för ett herrans tag sen. Och till min förvåning kände jag att det var något på våran uppfart som saknades. Efter några minuters tänkande kom jag på vad som saknades! Herrns knallblåa cykel lyste med sin frånvaro. Men vem fasen tar en knallblå cykel med barnstol mitt i ett bostadsområde? Och NÄR är min största fråga. Eftersom jag är van att alltid stöta på denna cykel när jag går på uppfarten,hade jag inte den minsta tanke på om den stod där i morse eller inte. Men om detta pucko nu tagit den på ljusa dagen så borde ju grannarna lagt märket till något. Och cykeln lär man ju garanterat känna igen eftersom den inte har en direkt vanlig färg!
Jag blir så jäkla trött på människor som inte kan ge fan i andras saker. Och varför just denna cykel? Barn cyklar brukar ju vara lite smått attraktiva,men inte Haley's denna gången utan en illblå. Om någon i våran lilla by ser en knallblå gammal kronan cykel kan ni väl vara så söta att höra av er!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tråkigt när folk "lånar utan att fråga"! kolla i gångtunneln under E20, där har iaf min cykel hamnat 2 gånger när "nån" har lånat den=/

2010-05-09 @ 17:59:57
Postat av: Motorcykeltjejen

Fan, vad surt! J*vla folk...

Hoppas ni hittar den!



Måste passa på att önska dig ett grattis på födelsedagen ifall att jag inte kikar in på bloggen imorgon! =) Grattis!! =)



Kramar

2010-05-11 @ 22:06:33
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Sussi

Kolla vid bussplatsen står en knallblå cykel där mot tågskylten

2010-05-12 @ 21:06:49
URL: http://www.bellaochputte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0