Ännu en måndag,ännu en ny vecka!

Nu känns det verkligen att våren är här. Det har den varit ett tag,men när solen och värmen kommer mer och mer in genom våra fönster förstår man det mer. Snart är det sommar med dess högtider.Varma dagar och sand mellan tårna. Barnen får springa i vattnet och få bygga slott på stranden. Om allt går som det ska är vi 5 i familjen som ska fira och tillbringa sommaren ihop. Längtar och väntar på att dagarna ska gå och att det ska bli sommar. =)

Kikade in på
babyshop och fann dessa söta dressar...
  
Det var dessa som fick mig att tänka på sommaren och midsommar! =)
Sött till dom små,dock lite för dyra i min smak eftersom dom bara används vid finare tillfällen. Men hade plånboken tillåtit då hade jag garanterat klickat hem en av dessa. Då förstås när "ägget" har kläckts. =)

Nog om babykläder i denna blogg för tillfället.
Idag är barnen hos dagmamman och jag har grejat här hemma.Tvättat och plockat ordning.
Om en stund ska jag fara vidare för att få veckodagliga dosen av järn. Sen ska jag försöka hinna med en tripp till Bokia. Strävar efter en bok som jag egentligen tänkt önska mig på födelsedagen. Men orkar jag vänta till nästa vecka? Har legat och tänkt på den där boken sen jag fann den i affären. Och nu har jag nästan bestämt mig. =)

Denna bok har gjort mig lite små nyfiken och sugen på att läsa mig till sömns. Mia känner vi igen från Serien Solsidan på tv4.Jag älskar serien och denna människa har alltid gjort mig nyfiken på hennes liv. Alla har en bakgrund och orsak till varför man är den man är. För mig är hon väldigt speciell som inte alla kanske gillar i alla sammanhang. Men denna serien var helt rätt för henne.Längtar till nästa säsong som jag ska följa flitigt! =)

Nu ska jag försöka rota igenom kyl och frys för att få i mig något att äta. Sedan som sagt blir det avfärd!
Hoppas ni får en toppen dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0