11 Maj


8 dagar kvar till Bf och där inne ligger du fortfarande och jäser. Längtar så jag blir galen,vill ha dig i famnen. Se in i dina ögon,se dina små söta fingrar i min hand,dina söta små tår i små vita strumpor. Dina syskon förstår inte hur nära det är,det gör nog inte ens jag.Även om jag allra hellst vill att detta ska vara över nu. Jag vill se så du mår bra och om du är lik dina syskon. Din pappa är helt övertygad om att du kommer den
19 Maj. Men för mig känns det som att du aldrig kommer komma. Jag har gissat på den 15:e Maj, det var det datumet som bara poppade upp i huvudet. Men vet du vad? Du får gärna komma nu. I morgon blir jag 25,varför inte fira detta med dig? 25 år och 3 barns mamma. Bästa presenten.
I natt trodde jag för någon minut att: nu kommer du,men du lurade din mamma som du gjort nu i några veckor. Du har hållt din mamma vaken hela natten,och nu sitter jag här med ögonen i kors,och undrar hur jag ska orka med resten av dagen. Förvärkarna är borta sen någon timme tbx och nu har hoppet om att du skulle komma idag,försvunnit. Mamma,Pappa och dina syskon älskar och längtar efter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0