Ålders nojja och fortfarande hemma

Nä jag är fortfarande hemma och ingen bebbe. Det är ju 10 dagar kvar till BF,och jag börjar tro att denna bebbe tänker vara kvar i mer än dessa 10 dagar. För det kan ju inte bli min 25 års present precis?! På Onsdag är det dags för mig att bli "gammal".Jajemen här lider vi av lite smått åldersnoja. Har aldrig gillat att fylla år,ALDRIG! Jo kanske när jag va en liten skit och inte förstod bättre. =)
Nu när man kommer upp i åldern börjar allt påmmina sig. För det första blir man bara äldre och äldre och för det andra så går åren för fort! För min del iaf... Denna noja kanske kan bero på att jag inte tycker jag uppnåt det jag vill.Familjen jag alltid velat ha,det HAR jag. Det är väl det enda jag lyckats uppnå. Men jobbet jag alltid drömt om är långt ifrån överst på listan. Och det är väl den största anledningen till nojjan! Men jag är ju "BARA" 25 och har ju några år på livet kvar. Så någon gång kanske jag uppnår det jag vill,och kanske någon gång blir jag nöjd med min ålder.
25 är ju en ganska jämn siffra och egentligen kanske något att fira. Men eftersom läget är som det är,har jag bestämt mig för att "fira" efter bebbens födelse. Ingenting går ju just nu att planera och därför får min dag bli en lugn och vanlig dag.
Kanske en liten bakelse med familjen,men inget mer!

Helgen har för övrigt varit riktigt lugn och vi har inte gjort annat än att tillbringa denna ihop som familj.
Nu är vi hos mina föräldrar och ska strax äta lite middag. =)
Hur veckan blir har jag fortfarande ingen aning om,och det kanske är bäst så.
Den får planeras dag efter dag...

Nu kallar maten på mig!
Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0