Tisdagen

Tack så jätte mycket för dom värmande kommentarerna om förra inlägget. Dom onda sammandragningarna gick över vid 18 tiden och sedan kom dom inte mer under kvällen. Men för en stund sedan kom dom igen och denna var kraftigare än igår. Känns som man måste rusa på toaletten,eftersom det trycker på. Fortsätter det så här under dagen får jag ta mod till mig att ringa. Känns som man oroar sig i onödan oftast.

Annars har vi tagit sovmorron idag och gick upp vid 9. Åt lite frukost och sedan har vi pysslat lite. Bytte ut mitt blåbärsris i hallen mot tulpaner igår.Och nu har riset hamnat i köket. Jag och barnen försökte pynta det lite fint med filurer vi ritade och klistrade. Så riset får pryda köket nu ist,så länge det håller sig fint
 
 

Har bett herrn om att kika på sprejfärg.Har nämligen fått för mig att ta en promenad i skogen någon dag och fixa lite björkris. Hade tänkt att måla detta svart eller vitt och sedan ha det i hallen. Eftersom påsk är några veckor fram,känns det lite väl tidigt att sätta fjädrar och kycklingar i det.Men med lite färg kan det allt bli fint ändå. =) Finns ju annars att köpa,men känns lite mer personligt att göra det själv.=)

Haley's temp var någorlunda normal i morse. 37,5 men tyvärr brukar den ju höja sig framåt eftermiddagen. Så vi får ta dagen som den kommer och hålla tummarna på att den har försvunnit. Casper's feber kom tbx igår kväll och tempen visade 38. Typiskt att den ska dyka upp igen när man tror att den är borta.

Enligt klockan är det nu dags för att laga lite mat,så det är väl så att man får ställa sig vid spisen. Sen får det bli att vila så inte sammandragningarna startar igen.
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0