Ny Månad och dålig start....

Jag lever,men bloggen har inte direkt fått den uppmärksamhet den brukar. Har ingen bättre ursäkt än att jag inte orkat bry mig om den.

Idag är det en ny vecka och en ny Månad. Början på denna månad och vecka startar med att bli sjuk. Har inte känt nåt i helgen,men i morse så fort jag vaknade kände jag att det var något som inte stämde. Lyckades ändå ta mig till dagmamman och jobbet. När jag kom till jobbet fick jag dock vända i dörren. Vinterkräksjukan trodde jag,men än så länge har symtomen bara funnits men inte brytit ut. Så hade det varit "orginalet" hade jag förmodligen bott på toan nu. Får hålla tummarna att det "bara" håller sig till detta. Även om illamående och yrsel inte är det roligaste att ha.

I helgen har jag varit ledig så vi tog oss en tripp till IKEA.Blev lite smått och gott inhandlat. Bland annat lite små grejer till dotterns rum. Försöker få någorlunda ordning där inne. Har doch lite tv problem,men annars börjar det ta sig.
Hallen fick sig lite hyllor och små prylar så nu är den så gott som den ska vara.

 


Ska alldeles strax försöka ta mig ur soffan och bege mig iväg för att hämta barnen. Sen blir det till att krypa ner i soffan igen och mysa med barnen. Usch för att vara sjuk....

Ha en fortsatt bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0