Onsdags morgon har guld i mun.....

God morgon,eller ska man säga god förmiddag.
Har varit vaken sen 7 i morse då gossen inte längre ville sova. Märks att energin börjar komma tillbaka och att dom börjar bli smått galna av att bara vara hemma. I morgon ska det bli jobb,om det nu inte visar sig att febern kommer tillbaka. Bäst att hålla tummarna. I morgon är det min sista dag på jobbet ett år framöver.Så idag hade jag tänkt att baka något gott för att ta med mig och "fira" att dom inte längre behöver stå ut med mig. =)Känns tomt i hjärteroten,men har ju bara ca 10 min med ben och 2 min med hjul att kika förbi,om livet blir allt för tråkigt här hemma.

Utanför råder det något konstigt väder,dimma och snön hänger i luften.Har börjat bli bortskämd av all sol som kikat fram nu ett tag.Så man blir nästan lite lessen när man vaknar och ser hur vädret är.
Vår är det vi vill ha!!!


Påskpyssel:
bild lånad av ica.se

Ska försöka sätta min barn i pysselstugan,för att kunna få lite bakning gjord.Alltid mysigt när dom hjälper till,bara dom kan hålla sams. =) Syskonkärleken är på hög nivå här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0