Onsdags Babblande

Då har man jobbat ett halvt arbetspass.Fick sluta tidigare eftersom jag och Casper skulle besöka doktorn.Och i morgon är jag ledig innan mastiga jobb helgen. Så när vi hade varit hos doktorn åkte jag och sonen för att handla och passade då på att köpa med filmen Luftslottet som sprängdes. Så ikväll när barnen krypit till kojs blir det film mys. Känner verkligen att kroppen inte orkar med att jobba längre. Det är väl för fogarna och för att bebben börjar bli tung att bära på. Så lite mys är kroppen värd. =)



För några inlägg sen skrev jag om en internet sida vid namn tussilago. Kunde inte motstå att beställa därifrån och idag fick jag äntligen paketet. Lägger upp bild vid ett senare tillfälle. ¨
Har nog inget mer onödigt att skriva om för tillfället. Känns som mina inlägg bara innehåller babbel.
Men det får ni stå ut med ett tag framöver.Hoppas ni stannar kvar och läser ändå.
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltid trevligt med babbel, min blogg är ju bara babbel oxå men så skriver jag ju mest för mej o mina närmast sörjande oxå. Är ju mest roligt att läsa tillbaka vad man gjorde för ett par år sen =).

Om ni orkar o inte är upptagna imorgon så kan ni ju komma förbi öppna förskolan, vi brukar komma dit vid halv tiotiden.

Elvira skulle säkert tycka det var jättekul om haley var där =)

2010-03-03 @ 18:06:57
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: A home far away

Klart att kroppen ska få lite mys, det är vi väl värda!



Kram Gunilla i Singapore

2010-03-04 @ 02:41:45
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Motorcykeltjejen

den filmen måste jag köpa imorgon! =)

Var Upp bra?



hehe, jag tycker du ska prova en jeansjacka! =)

Tack så mycket!



Hoppas ni får en mysig helg till helgen och att du slipper värk!

Kramar

2010-03-04 @ 21:35:54
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0