Min vän Samarin



Morgonen börjades med ett glas Samarin. Mums,eller ne inte alls. Har börjat vänja mig vid smaken på något sätt. Finns ju godare saker att dricka. Fast dessa påse är bra mycket godare än dom i ett rör.
Halsbränna är något jag inte alls gillar.Men vem gillar halsbränna?

Har tillbringat våran dag i staden.Besökte Netto och Karlssons. Köpte mig 2 st tavlor som ska få pryda våran hall. Vet dock inte om jag ångrar ett av motiven.Får suga på den karamellen ikväll. Blev även 2 ramar som jar tänkt sätta barnens teckningar i. Hittade även gardiner jag blev sugen på. Men dessa fick vänta lite.
Mycket man vill ha. =)

Hur resten av veckan blir är inte så svår att lista ut. Blir jobb och sedan hem. Perioden sitta-hemma-och-ha-tråkigt,har inkommit i min tillvaro. Ingen period jag har välkomnat. Men det finns inte så mycket att göra åt saken just nu. Bara gnäll och gnäll från min sida just nu. Men ibland så,så känns världen så stor och så ensam.Trots man har allt man kan önska sig. Knepigt att man aldrig kan bli nöjd över det man har. Har få vänner,men dom är ju mitt allt.Och man kan ju inte alltid tillbringa tiden med dom. Barnen är min trygghet och min vardag och för dom gör jag allt.Och min mamma är en stor del av min vardag. Så varför klaga egentligen. Men ibland måste man väl få kunna göra det oxå.
Det är bara att invänta en ny period och se fram emot den.

Nu väntas ännu en Samarin och sedan städning efter barn. Tvättmaskinen väntas oxå bli färdig om en snar framtid.Och den hängs ju tyvärr inte upp sig själv. Badning av barn och dammsugning på övervånging ska strax bli av. Får bli när tvätten är hängd och leksakerna är ur vägen.

Ha En Fortsatt Trevlig Tisdags Kväll.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0