Måndagen

Även denna helgen har varit bloggfri,har blivit lite av en tradition. =) Ne,men på helgerna prioriterar man lite annorlunda än på vardagarna.
Helgen har iaf tillbringats det mesta i en bil och med ömma fötter. Herrn fick för sig att fjeska lite och körde oss till Ullared för att gå på gekås. =) Jag har väl inte haft det bästa humöret det sista,så han ville göra mig lite glad. =)
Barnen var hos mormor och morfar medans vi slogs med resten av sveriges befolkning. Det blev ärligt talat inte så mycket inhandlat. Känns som det blir kaos i huvudet och man köper det man hittar och behöver mest.
Det blev iaf regnkläder till barnen,lite sommarkläder,bebis saker,och en lykta. Det blev väl lite annat smått och gott oxå,men det är sånt man inte lägger på minnet. =) Lägger upp bild på detta senare.

Ska alldeles snart ta på mig mitt glada humör och bege mig till sjukhuset för att ligga där i 40 min och glo.
Sen ska jag införskaffa mig ett par blommor och plantera dessa i krukan som köptes igår. =)

Nä nu rusar tiden iväg. Ha det så bra så länge!
 


Kommentarer
Postat av: camilla

Kul med lite nya krukor och blommor:) Här i Norrland e de ingen ide än, mellan -2 till -14 så alla bara dör:( Men vore kul och göra iordning trappen innan påsk men...

2010-03-29 @ 10:19:59
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se
Postat av: Ensamma mamman

Nej på helgerna ska man göra annat än att blogga. Då ska man samla på saker att blogga om i veckan istället =) Kul med Gekås men de är så jobbigt när de är mycket folk. Svårt att hitta vad man ska ha och man blir bara stressad och irriterad. I alla fall jag. Kram

2010-03-29 @ 13:33:54
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: jessica

jasså:) a ja är helnöjd och som du vet blir ju jag aldrig nöjd med mitt hår;P

2010-03-30 @ 14:37:59
URL: http://jessisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0