Babblande

Blev inte så mycket bloggande igår. Mådde inge vidare när jag kom hem från sjukhusbesöket igår. Tror järnet tar mer skada på min kropp än nytta känns det som. Har inte blivit det minsta pigg utav det,är mer yr än normal där uppe och fortfarande trött och grinig. På kvällen orkade jag lite mer,då blev det en tripp för att "fånga" påskris. När barnen lagt sig pyntades detta och sattes upp nya gardiner i köket.
Idag har vi tvättat och varit ute på baksidan och planterat blommor. Strax ska vi bege oss till staden och sedan städa bilen.
I morgon ska vi försöka ta oss till mitt jobb vid 10-fikat. Sedan blir det ev. kikning på Ellie's underverk.Tjuvkikade iofs i söndags,men då hade vi inte presenten med oss.Lika söt som sin mor. =)
Vad händer för er denna vecka då?Något trevligt påskärende? =)

Har som sagt inte så mycket vettigt att skriva om nu för tiden.Men det blir nog andra bullar inom kort.
Än så länge får denna blogg bli en babblande mamma blogg =)


Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg :)

2010-03-30 @ 15:04:39
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/
Postat av: camilla

Hälsa ellie och gratta från oss när du träffar henne! Vad ska hon heta?

2010-03-30 @ 15:46:55
URL: http://mammi86.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0