Du är varmt välkommen John Blund!

Nu ligger barnen i sina sängar... Undra när John Blund hade tänkt att titta förbi idag. Hoppas på väldigt snart iaf. Just nu ligger dom och sjunger,iaf Casper. =)



Idag har jag för övrigt hunnit med mycket här hemma. Tack vare att jag har en sån snäll liten plutt. (peppar peppar ta i trä)Lämnat barn,handlat,tvättat och hängt upp den,tvättat ännu mer och hängt upp den, ja och sen har jag ju tvättat och hängt upp den. Och gissa vad jag gör nu!Ja jag tvättar. =) Sen har jag ju hunnit med att baka och bäddat. Dammsugit och sedan hann vi även med en promenad med Malin och Jerry innan läggdags.
Snart är det matdags för Hampus och sedan ska det hinnas med en dusch,så man luktar nyponros och inte bebiskräks. Sen kan man ju bara gissa vad klockan hinner bli innan man kommer i säng. Herrn fixar bil och kommer inte hem förän sent sent ikväll.(typ natt) Så har det varit hela veckan än så länge.Så jag har fått ta allt är hemma som hör till när man har barn. Trots och slagsmål och en hel del annat. Men det har funkat fint. Är ju en aning enklare när man är 2,men jag har klarat att vara själv med 2 barn tidigare,så detta vet jag att jag klarar.Även om dom nu råkar vara 3.

I morgon är det dags för ÖF. Ellie och Joline ska följa med denna gången. Sen har jag faktiskt inte planerat resten av dagen.Får se vad barnen vill hitta på. Kanske en tripp till lekparken eller något annat kul. Men det får bli morgondagens problem. Nu ska jag se efter om skattepengarna har trillat in!
Sov så gott...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne de går sjukt fort :) nu längtar man som en tok! himla söt son du fått föresten..å skönt att förlossningen åde gick bra, men jösses vad fort :) ja e allt nervös men inte så mkt att göra åt, ut måste den ju =) kram

2010-06-09 @ 21:56:29
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0