Tar Hampus och drar vidare!



Då var det Måndag och dags för barnen att åka till Dagmamman. Jag och Hampus kom nyss hem från turen dit,och snart ska vi fara igen. Har planerat en tripp till Skövde. I helgen är det dopdags för en liten prinsessa,så vi ska försöka leta upp en liten grej och kläder att ha på sig. Blir ett större projekt det.

Gårdagen var lugn,tillbringade den mest hos mina föräldrar.Hann även med en långpromenad med den "lilla" hunden. Har börjat få in en daglig LÅNGpromenad och det känns riktigt skönt. Behöver verkligen röra på fläsket,så man kan se någorlunda ut igen.

Nä nu får jag nog ta mig i kragen
och sätta fart.Ska packa skötväska och ge lilleman lite påfyllning.
Har ni haft en fin fin helg?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken sötnos:) Han var jättegullig i sin lilla dräkt med barbaba pappa figuren på:) Hade en bra helg mycket besök och flänga hit och dit men:) Går en timme eller mer varje morgon med alfred så:) Lycka till med letandet:)

kram

2010-06-07 @ 10:24:20
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0