Positiva jag....

Ny månad och nytt svammel om att tiden går så fort. Nu har halva året gått och snart är det jul. Låter väl helt underbart? =)
Har som vanligt inte så mycket vettigt att skriva om,bara mitt dagliga babbel som ni får lära er att leva med. Ett tag framöver iaf. Familje livet tuffar på som vanligt och livet som 3 barns mamma verkar just nu lätt som en plätt. Ska kanske inte säga för mycket,då bryter väl "helvetet" ut misstänker jag. Men just för tillfället har jag världens snällaste bebis.(så låter det på alla mammor kan jag tänka mig) Han gör inte så mycket väsen av sig om det inte råkar vara så att han är hungrig,eller har lagt en blaja i blöjan. Sover på nätterna,vaknar endast 1 gång och detta brukar vara runt 4 tiden.
Casper har kommit in i någon fnurra och är nu i trotsåldern. Trevligt så... Syster yster få just nu stå ut med ett och annat nyp här och där. Stackars tös. =) Hoppas innerligt att denna tid snart är förbi!

Idag ska det som vanligt inte göras något spännande.Ska försöka ta tag i livet och rensa garderob. I morgon är det dags för Bvc besök och barnen ska på kalas i Lokalen. Familjedaghemmensdag är det i morgon och barnen får klä ut sig. Haley har bestämt sig för att vara Madicken för en dag. Casper kan jag väl glömma att jag får på någon slags dräkt. Så det får väl bli att klä ut honom till Cooling. Det är det han vill vara dagarna ut i ända. =)

Ne nu får jag nog ta mig i kragen och lyfta på baken.
Ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Madicken var ju elvira ifjol då det var astridtema =). Ska se om hon vill vara tingeling imorgon, får väl se vad som behagar damen hon kanske inte vill klä ut sig alls.

2010-06-01 @ 17:11:36
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0