Madicken och lille Tiger

 

Har för en stund sen lämnat av min Madicken och lille Tiger i Lokalen på familjedaghemmetsdag. Tro det eller ej men jag fick på min bestämde lille son denna dräkt. =) Trodde jag aldrig.
Farmor hade köpt denna igår.Casper var hel nöjd och skulle verkligen INTE ta av den. Så nu är han en liten Tiger och har just nu kul med dom andra små utklädda barnen.
Haley hade för länge sen bestämt sig för att vara Madicken. Hon ville ha flätor,och en rosett i håret,så det fick det bli.

Idag ska jag och lille plutten som sagt till Bvc för besiktning. Hoppas på att han har gått upp i vikt. Men skulle inte våga tro annat heller. Han äter mängder och min mjölk räcker tyvärr inte till. Men så är ju livet ibland.Bara han är mätt och belåten så. Innan detta besök ska jag försöka fortsätta på städningen jag påbörjade igår. Har lite smått och gott att fortsätta med. Mindre kul,men behövligt kanske.

Ska ta mig en kopp och sedan börja dagen med alla bestyr.
Vad hittar ni på en dag som denna då?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0