Hyss hittar man inte på, di bara blir!

Ja då har lille "Emil" varit i farten... Jag har nog inte riktigt vant mig vid att ha en son som gör hyss,även om jag haft son som gjort lite små bus förut. Men sen Hampus kom,ja då har det börjat bli mer än bus.
Idag har han dragit till med att måla altanen och sig själv rosa med nagellack. Jajemen,nu har jag en rosa altan. Inte hela,men vissa delar av den har bytt färg.
Haley hade tagit ut nagellack tydligen och det hade lilleman hittat.Såg tydligen väldigt inbjudande ut att hitta på hyss med. Hur han fick upp korken,det har jag ingen aning om. Och till råga på allt hade dom låste inne mig. Vi har skaffat oss en krok till dörren,så vi kan haspa så den inte blåser upp och så dom inte kommer ut. Den har dom ju självklart hittat och låst mig ute. Bra tillfälle att haspa oxå. Men efter massa bankande och ropande kunde jag äntligen avbryta detta hyss. Så nu får mannen ta med medel att skura altanen med.Casper får leva med lite nagellack i ansiktet tills det slitits bort.
Ja du käre lille snickerboa!






Trappan har bytt färg

Räcket likaså

Bilderna är "klickbara"


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Men vilken liten busunge! Men de är en berättelse som ni kommer berätta länge och ett roligt minne för livet. Även om de kanske inte var jätte roligt just då. Kram

2010-06-05 @ 09:30:06
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0