Lite små bekymmer hör vardagen till....

Vardagarna rullar på som vanligt och nu har herrn semester. På Fredag bär det av till Vimmerby för att hälsa på Pippi och alla dom andra som bor på Astrid Lindgrens värld. Dock har vi lite små bekymmer då vi sålt våra bilar i helgen. Hade gärna behållt min kära pärla som jag ägt sen jag fick körkort. Men för min "stora" familj var det ingen bra bil. Vi hade fått välja mellan barn utan packning eller packning utan barn. Så det fanns inget annat val än att sälja den. Så nu letas det bil för fulla muggar. Lite små panik över detta,men det löser sig väl alltid på något sätt. Ingen som har en buss till lån/salu? =)



Hampus frånvaroattacker har hållt sig borta(som vi har sett). Kanske var värmen som gjorde honom konstig?!
Får se vad framtiden visar med dessa attacker. Hoppas dom håller sig långt borta från min älskade son.

Bilder från sjukhuset



Idag blir det till att jaga bilar att kika på.Och om en liten stund ska jag och Haley sätta igång och baka kaka.
En mumsig Fransk Hallonkaka med vaniljsås,blir det till fikat. Får se om jag kan gräva fram lite frysta hallon eller om det kanske kan få bli björnbär i stället för hallon. Lika gott det kan jag tro. =)







Ne det är väl lika bra att försöka skilja sig från datorn och börja baka.
Hoppas ni får en toppen dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0