Soliga dag!



Har haft bloggpaus i helgen som ni kanske har märkt. Jobbar hela veckan + helgen och därför är det bara skönt att få vara. I helgen har vi åkt cross,pulka och badat. Var på det nya äventyrsbadet som öppnat i närheten av min "by"... Riktigt kul att bara umgås med barnen och vänner. Blir tyvärr inte allt för ofta längre.

Idag har det jobbats från 7-12 och strax ska barnen hämtas. Sedan blir det väl till att mysa och försöka städa.
Är inte så mycket mer inplanerat. Kan tänkas bli en liten ute tur medans solen är framme.

Ha det så gött!!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Oj sicken häftig cross...kan tänka mig att barnen tycker det är spännande!!

Blev lite full i skratt när jag såg din lilleman där med sin snuttefilt och napp, min lille kille har en exakt likadan snutte (köpt i Ullared) :-) och det är hans viktigaste pryl här i världen!

Ha en skön kväll...Kram!

2010-01-25 @ 18:17:28
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0