Misslyckade kakor och hyss....

Idag fick vi stanna hemma från jobb och dagmamma.Casper's kropp hade bestämt sig för att få ögoninflammation igår eftermiddag. Eftersom det är smittsamt som attan var det bara att vara hemma.
Så idag har det blivit mys framför tven,misslyckad bakning och en del hyss från lille herrn.

Kakorna vi gav oss in på att göra är dumlegrottor. Verkade inte alls svåra att göra,men någonstans i bakningen gick det fel. Går fortfarande att äta,men ser inte så smaskiga ut dock. =)

Dumlegrottor




Är någon sugen på receptet är det bara att be om det. =)

Har kommit in i en bakperiod. Sugen hela tiden på att baka,är tyvärr inte lika sugen på att äta det jag bakat.
Jag och Haley fick rycket igår oxå att baka.Så det blev kladdkakemuffins. Riktigt goda små lyxmuffins.

Kladdkakemuffins

Man kan ha lite grädde och valfria bär uppe på,men hade inte detta hemma.Så det fick bli nakna muffins. Lika goda för det.
Casper är inte lika sugen på att baka inte. Han är mest sugen på att göra hyss. =) Idag har jag fått ny fruktskål i form av Haley's gummitstövel. Riktigt fint.Han har även fixat så tvättmaskinen öste ur sig vatten i tvättstugan,och rivit ut all reklam vi äger. Nu ligger min ögon son och vilar. Får hoppas att han inte är så gleggig i ögonen när han vilat klart. Stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0