Lördag

Trots mitt inlägg igår kommer jag fortsätta att blogga när energin och inspirationen dyker upp. Får se hur framtiden ser ut för denna blogg. Men än så länge blir ni inte av med mig.

Idag ska barnen sova hos mormor och morfar. Och vi ska ha myskväll. Antingen blir det bio eller så blir det till att leta fram dvd:en i garaget och hyra en film. Ska försöka passa på att leta igenom garaget efter saker som jag vill ha upp. Lite lättare när man inte har "småttingarna" som gärna vill hjälpa till. =)
Skulle hellst av allt vilja prioritera att få ut julen. Känns som att det var dags för länge sen (typ innan julen ens började) men det är ju inte förän i nästa vecka man ska kasta ut skiten. Juletider är inget för mig. Hade jag inte haft barnen så hade jag slutat firat jul för några år sedan. Bara överskattat och en massa stress.

Nu ska det fikas och sedan blir det till att åka och handla mys.
Ha en fortsatt trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

O va skönt för er med en kväll utan barn. De behöver man ibland.



Jag är visst inte den ända som inte gillar jul. Jag har ingenting uppe förutom de som sonen har gjort på dagis. Annars äger jag inget julpynt och har inte firat jul sen jag var runt 10 år tror jag.



Kram

2010-01-09 @ 17:48:56
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0