Klädproblem och äventyr....

Nu har dom små kommit hem och nu väntar vi på att klockan ska gå en aning fortare. Hemma hos mina föräldrar väntar barnens "nya fynd" en fyrhjuling. Så idag blir det till att åka lite i föräldrarnas trädgård när dom har kommit hem från jobb. Crossen har varit det stora samtalsämnet hela kvällen igår och morgonen idag. Tror till och med att damen nämnt detta för dagmamman under vistelsen där. =)

Appropå att byta samtalsämne så... Är det någon mer än jag som har haft/har klädproblem under graviditeten?
Jag har jätte svårt att hitta byxor som passar min kropp. Och dessutom så är mammabyxor inte särskillt billiga. Tyvärr är jag kräsen och vill inte gärna slänga ut massa pengar på byxor som jag bara kan ha i några ynka månader. Investerade i 2 par när jag väntade Haley och Casper. Men denna gången är magen bra mycket större. Och jag får knappt plats. Men benen drunknar och jag krymper me x antal cm i längden(som om jag inte redan är tillräckligt kort). Idag har jag klämt in mig i ett par snickarbyxor från Casper's tid i magen. Åh hjälp,är jag verkligen så stor som ett sjölejon?Kan knappt andas känns det som,och bebben verkar protestera genom en väldans många sparkar.


Ursäkta den gräsliga bilden och handavtrycken på spegeln. Óch upptäckte precis att det ser lite underligt ut där bak. Vill bara påpeka att det är inget annat än en apotekspåse som glimtar fram.
Ja så vackert är jag klädd.Ingen vidare outfit bild. =) Tur jag inte gör detta allt för ofta.

Nu ska vi packa ihop oss och bege oss iväg till skogen. Får hoppas att blåsten håller sig gömd under vistelsen där.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Vad roligt att du lämnade en kommentar.

Tycker också det är spännande att följa andra som väntar bebis samtidigt :D. Så sparar din blogg i favoriter och läser igenom lite :D.

2010-01-18 @ 18:37:50
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0