Ände på denna första vecka på det nya året.

Då var det snart slut på denna vecka. Och här i våran håla är det 10 minus och inte en glimt av någon sol.
Barnen har kommit till rätta och nu myser vi framför pippi på dom sju haven,hemma hos mina föräldrar.
Ska hem om en stund och ta en liten bak-kväll.Köpte boken : baka med barn som man fick med i aftonbladet häromdagen.Massor med smasken fanns det att göra.

Igår blev det ingen bio,men återfann dvd:en och hyrde flickan som lekte med elden.
Gillar skarpt denna film och den första.Dock inget vidare film att se om man är själv eller mörk rädd. Speciellt inte om tven får spatt och skaffar sig ett eget liv direkt efter denna otäcking. När någonting höjer ljudet själv,och som hoppar igång trots man tryckt på av knappen och gått där ifrån,en mörk vinter kväll. Ja då är det självklart man nästan gör i byxan (ursäkta mitt språk). Men nu verkar den vara sitt rätta jag igen. Får hoppas att "spökena" inte dyker upp mer.

Morgon dagen erbjuder jobb,dagmamma och vanlig vardagssysslor. Händer inte så värst mycket spännande i detta livet just nu.Men vad gör det när man har 2 underbara barn att spender tiden med. =)
Nu ska jag avsluta mitt ivriga babblande och försöka surpla upp mitt kaffe.

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0