Snöoväder



Usch och fy vilket väder det är där ute. När ska det sluta snöa? Har inte varit så här mycket vinter på flera år. Ska väl inte klaga nu när vi äntligen fått en riktig vinter. Men någon gång borde den ju vara över. Mer snö behöver det ju absolut inte komma iaf. Men ändå så öser det ner. I förrgår gav jag mig in på att skotta,och det skulle jag inte gjort. Så idag får det se igen snöat ut. Har inte tänkt att ge mig ut i snön ändå idag.

Barnen är sjuka och jag har som sagt fått stanna hemma idag oxå. Stackars mina små. Allihop behöver få komma ut i arbets och dagmamme livet snart. Blir ju tokiga av att bara gå hemma och inte göra nåt speciellt. Får se hur slutet av veckan ser ut.
Idag ska vi nog försöka ta och baka. Får se vad skafferiet har att erbjuda. Kanske kan bli en och annan liten muffins???


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja jag är med super trött på all snö . Det blour en inne dag till efteriddan då jobb väntar ,hade med tänkt baka men äggen var slut .Så tog fram lite virkning i stället :) Hoppas dina barn blir friska snart . Ha en bra dag

2010-02-03 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0