Lamp-upp-piffnings kväll

Igår tog kliningen över mitt förstånd,och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick ett stort sug och behov av att pyssla,för att kunna hålla mig lugn. Fick då en briljant idé att fixa sonens tråkiga lampa.


Så blev slut resultatet...
Mycket pill var det och den är fortfarande inte färdig. Men då har jag något att fortsätta på ikväll,så jag inte kliar sönder mig själv.

Andra sidan som ej är färdig målad än.Väntar på bättre pensel.=)

Detta är bilden jag kalkylerade av på ett A4 papper.
Sedan satte jag bilden innanför lampskärmen och förde över bilden med en blyertspenna.

Sonen älskar sin "ny pimpade" lampa. Så mitt kliande gjorde i alla fall lite nytta. =)

Det var mitt tips till er... Har ni en kliande kropp och inget bättre för er,ta och pimpa en lampa. =)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Men åhh fint :) Jag kan inte rita alls ;(

2010-02-08 @ 21:23:21
Postat av: Motorcykeltjejen

Vad fin den blev! =)

Förstår att han blev glad!



Jobbigt det där kliandet...kan du inte få något som hjälper mot det?



Kramar

2010-02-10 @ 12:13:43
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Lina

ooh, den blev ju superfin ju!! :) Hoppas ni får en underbar dag! kram

2010-02-11 @ 08:22:19
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0