Kan någon trolla?


Vecka 26 (25+4)

Då sitter man här igen och gör ingen nytta. Blir totalt tokig på kliningen och måste ha något att göra... Det kliar totalt över allt och jag håller på att klia sönder mig. Det känns som det mer är på insidan än på utsidan det kliar. Underlig känsla som jag hellst av allt skulle vilja slippa. Den driver mig till vansinne. Har lyckats pysslat slut på allt pyssel här hemma,spelat tråkiga spel på nätet,kikat igenom nästan hela
Tradera och läst mina favorit bloggar. Skulle vilja sova slut på dagen,men inte ens det funkar.Igår grät jag till sömns av all denna inre klining.Har fortfarande inte fått svar på provet än.Hoppas på svar i början av nästa vecka.Känns som jag bara klagar hela tiden,men just nu har jag inget annat bättre för mig. Tror jag bestämt mig för att inte gilla att vara gravid. Hade jag bara sluppit denna klining så hade livet och graviditeten varit underbart. Men nu känns det bara som att jag vill få det överstökat så det äntligen kan sluta KLIA. Just nu känns 96 dagar som en evighet. Och önskar att det var bara 6 dagar kvar.Någon som kan trolla bort 90 dagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0