Fredagen

Halva dagen har gått och idag har det blivit lite gjort. Åkte iväg på en liten tripp med barnen och min Mamma och handlade lite fredags mys. När vi kom hem lagade vi lite mat. Och snart är det väl tänkt att vi ska åka cross. och sen njuta av fredags kvällen. Herrn är iväg för att fixa min skit bil som åter igen har hittat på dumheter (bilen alltså). Igår när vi skulle åka till jobbet började en konstig lampa blinka rött och tjuta. Ja då har självklart kylaren på bilen fryst. Varför ska det alltid vara något med dessa bilar? Ska införskaffa mig häst och vagn. eller varför inte slå på stort och köpa en åsna. Lika dyrt som bil,men dom behöver man iaf inte laga stup i minuten. Ja ja nog tjatat om skit bilar.

Skrev ju i förra inlägget att jag väntade paket. Tro det eller ej. Men i min brevlåda låg filten. Och jag som beställde den igår. Det gick undan det. STORT PLUS till
babyshop.se


Nu är det bara en bebis som saknas sen är allt färdigt. =)

Snart är det dags för kalas och jag funderar på vad man kan baka för gott. Bullar och muffins har farmor redan fixat. Men något annat mumsigt skulle inte sitta fel. Och tårta måste vi ju baka. Ja massor att göra. Och här sitter jag och latar mig. :(
Presenterna är iaf införskaffade och det känns verkligen skönt. Ett mindre problem ur världen. =)

Nä ska jag klä på barnen så min galne lille kille får åka cross.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0