Bebis shopping

Jag har nog alltid varit lite sen med att köpa grejer till bebben som varit i magen. Så är det även denna gången. Finns väl egentligen en stor anledning till detta. Har alltid varit rädd att det ska hända något under graviditeten eller förlossningen. Och har därför inte velat ha så mycket saker hemma. Även om jag har en bra stund kvar så har det blivit lite shoppat. Jag har köpt 2 bodys och resten står min mamma för. =)
Men visst är det riktigt mysigt att kika på små kläder. Tänk att mina vildingar har varit så små en gång i tiden,att dom fått plats i storlek 50. Det kan man verkligen inte tänka sig nu när dom är så stora och pratar på massor.
Tiden går alldeles för fort ibland,men samtidigt är det rätt skönt att tiden går. Tänk om den skulle stå alldeles stilla. Vad lång tråkigt allt skulle bli!



Kommentarer
Postat av: My

Hej, går att du har köpt 'Esska Reco' flaskan, bara ett tips, ha aldrig något varmt i den eller diska den i varmt vatten, har haft 2 såna och motivet/mätningen försvinner.

2010-02-03 @ 20:41:25
URL: http://mizzbruise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0