Bara undrar varför?

Älskar verkligen att få kommentarer från er mina läsare.Dom är guld värda
Men det jag gillar minst är att få lite "spydiga" anonyma kommentarer. Det visar bara att man inte står för det man skriver och då kan man lika gärna strunta i att skriva. Låter kanske lite väl hårt. Men tyvärr har jag tröttnat på att bara lalla med och ignorera dessa kommentarer.

Fadern är självklart glad över bebisen.Trodde inte ens att jag skulle behöva skriva detta i mina alla inlägg. Hädan efter ska jag skriva klart och tydligt.

Nu har jag fått lätta mitt hjärta,även om det kanske inte var världens roligaste inlägg för er att läsa.





Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Usch va tråkigt med såna kommentarer. Kan man inte stå för de man skriver ska man inte skriva alls. Kram

2010-02-01 @ 22:42:48
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0