Snart ett nytt år....

Julafton har paserat och det nya året står strax på tur. Här hemma ligger vi sjuka,alla förutom Haley. Hon har för det mesta turen med sig och kommer undan dessa sjukdomar. =)

Julen har varit så bra den kan vara annars. Firade den "stora" dagen hos barnens kusiner,tomten kom och klappar öppnades. Tyvärr glömdes kameran hemma,men om jag lyckas vinna över den morderna tekniken kanske jag kan lägga upp en bild på havet av alla klappar från min mobil. Vad barnen fick får jag ta kort på någon annan dag. =) Kan iaf säga att dom fick en hel del.
På Juldagen firade vi med mina föräldrar och min bror och hans flickvän. Även då öppnades det julklappar.

För någon vecka sen var vi även på besök på barnmedicin i skövde med Hampus. Han har inte mått toppen på ett tag så vi fick komma dit. Det togs prover som visade sig vara bra. Men läkaren hittade dock ett litet litet blåsljud på hjärtat,som vi aldrig hört talas om. EKG gjordes och det visade normala "värden". Läkaren har dock talat med en Kardiolog som vill titta på detta blåsljud genom ultraljud,så nu står skrutt på väntelista dit. Läkaren fick mig att inte bli orolig för det,då "alla" kan ha ett normalt blåsljud på hjärtat. Så jag tror på det bästa helt enkelt!


Skrutt den 23/5 - 10


Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående morsa

åhh, vad söt han är!

2011-03-04 @ 22:01:51
URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0