Sjukstugan dag3


Känner mig helt vimsig i kroppen av all yrande på nätterna. Haley sover numera bredvid mig,och damen är då inte lätt att sova bredvid. Sparkar och nu när hon har hög feber yrar hon och vaknar 1 gång i timmen.
Tog en tripp till sjukhuset igår,där dom konstaterade att Haley bara hade en vanlig förkylning. Trots att hon kräks upp allt hon får i sig och inte ätit på några dagar,fick vi åka hem med denna diagnos. Skulle återkomma om det fortsatte vara så här i morgon Fredag.

Idag blir det som det varit hela veckan,lugnt. Har varit hos Bm och mätt magen. Hb:et låg nu på 99 efter injektionerna och även om jag inte mått så bra av dom ska jag nu ta 1 dos i veckan. Får hoppas det hjälper och att jag inte mår allt för dåligt. Bebben följer sin kurva och allt såg bra ut.Hjärtljuden låg på 144 idag.
Huvudet ligger neråt som det gjort i snart 8 veckor,men hur resten av kroppen ligger förblir ett mysterium. Min mage ser inte ut som en vanlig gravid mage.Väldigt sne och ser riktigt knepig ut ibland. Usch,blir orolig att något inte stämmer.Men om det är något fel borde ju inte magen se så konstig ut. Eller? Vi kan bara vänta och se hur det står till när bebben kikat ut. Är väl ingen idé att oroa sig nu.

Barnen har börjat piggna till lite nu framåt eftermiddagen.Och dom börjar bli "smått" busiga.Dags för vilning kanske.

Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0