Torsdag......



Ännu en dag att slå ihjäl tiden på. Idag snöar det dock inte,solen lyser och vinden är framme.
Ska snart ta mig i kragen och åka till staden för 3:e dagen i rad denna vecka.Kan ju undra vad man egentligen gör där.Finns ju inget att hurra för. Men bättre att strosa lite än att inte göra nåt. Ska försöka mig på att städa och greja hemma oxå.Får passa på när man inte har bastarderna som "hjälper" till. =)

Idag går jag in i en ny vecka och i morgon är det dags för BM besök. I morgon är det långt besök då vi ska prata om förlossningen. Får se om det blir som jag önskar denna gången. Hann ju aldrig med det med någon av mina andra söta. =)

Får se om det blir något mer inlägg idag.





Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Tack, tack, tack!!! =)

Grattis i efterskott till dig! =)

Hoppas det går bra på BM imorn!

Kramar



Såklart hade du rätt på gissningen men Jessie hann före.. =)

Men kul att du ville gissa!

2010-04-22 @ 21:12:18
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0