Sova-skit perioden!


Har kommit in i en sova-dåligt-period... Och humöret blir ju inget vidare där efter.
Igår tog det X antal timmar tills jag äntligen lyckades somna. När jag väl somnat vaknar jag av ett jätte dunder och blinkande utanför. Trodde det landade ett stort ufo precis i trädgården. =) Ne riktigt så illa var det inte,det var full rulle på järnvägen och det var det som dånade så jag inte kunde sova. När jag väl hade vant mig vid ljudet och precis somnat in,vaknar jag åter igen.Men denna gången hörde jag en massa ulkande.Rusade ner och möts av en härlig syn av 2 mumsigt gula spyhögar på dörrmattan. Det var bara att se glad ut,torka upp det och kassta ut mattan på altanen. Klockan började lida framåt 3 men sen kunde jag äntligen somna. Får ju springa på toa ganska många gånger under natten nu. Trycker verkligen på nu.

I natt tog det oxå lång tid innan jag kunde somna.Men behövde inte vakna pga massa oväsen och en kräkandes hund denna gången.Bara standard besöken på toa,som stört min sömn. Hoppas verkligen att denna period tar slut lika snabbt som den dök upp.
Hela dagen blir ju förstörd utav denna sömnbrist!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0