Onsdagen

Idag har det inte blivit så mycket uppdaterat här.Dagen har tillbringats med trevligt fika besök i form av en arbetskompis. =) Hämtade barnen vid 14 och sedan bar det iväg för att handla. Det var en mindre rolig upplevelse idag dock. Om ni befann er på Coop vid 15 tiden så vet ni nu vem jag och min dotter är. Fy skjutton att jag går in där med henne igen.Nu är hon portad där ifrån.Slutade med iaf att vi gick ut utan varor. Som tur var så var min mamma med och hon kunde i lugn och ro handla klart. Så jag fick mina behövda varor till slut.
Nu på kvällen har jag,barnen och hunden varit i stan och tagit en promenad med Jessica.Riktigt skönt väder att promenera i. Nu ligger barnen och nanar,hunden i hallen och snarkar och jag sitter här. Ska ta mitt virknings projekt och virka lite.Snart klar med huvudet,och sedan blir det benens tur. =)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: camilla

Lät inte allt för kul:S Får man fråga vad som hände? Ska ut på en promenad sen med Alfred, tycker de e trist bara och gå själv men motionen behövs ju så:)

2010-04-15 @ 08:57:30
URL: http://mammi86.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0