En snabb uppdatering

Helgen börjar lida mot sitt slut. Och idag är det likadant väder som igår. Blåsigt och kyligt,solen kikar fram då och då. Våran helg har varit lugn och skön. Har ändå fått saker och ting gjort. Herrn har grejat i trädgården och jag har fått ordning inne. I fredags var det bio dags.Flickan från ovan,ingen film jag kommer rekomendera. Det var nog dom längsta 2 timmar i mitt liv. =) Har gjorts bättre filmer.
Idag ska det bli promenad med Ellie och barn. Och herrrn ska fortsätta i trädgården.
Alltså en helt vanlig svensson helg. =)

I morgon blir det dagmamma för Haley,Casper och jag ska iväg till ortopeden för att fixa hans skena. Efter ska jag lämna honom för att sedan åka iväg för att få injektion.Så dagen innebär full rulle.

Har inte så mycket mer att skriva om idag. Så detta får räcka. =)
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra - snart 3-barnsmamma

tack för kommentaren :)

2010-04-18 @ 13:48:56
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Ensamma mamman

Då behöver jag inte se den =) Jag har läst boken för länge sen och tyckte att den var rätt bra. Men de är ju oftast så att böckerna är bättre än filmerna. Kram

2010-04-19 @ 10:49:00
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0