Borta och virkning


Ja mystiska febern är nu borta igen. Kom tbx imorse för att sedan försvinna. Barnen får nu gå till dagmamman i morron.Dom klättrar på väggarna och eftersom febern hållt sig borta sen i morse så.
Casper han har lessnat på att vara hemma. Han kom förut med skorna och sa: Åka hem. Försökte förklara för honom att vi var hemma,men han hade bestämt sig. Han VILLE hem! =) Söta unge.

Berätta ju om boken Amigurumi för någon vecka sen.Och i förra veckan kom den! Så gissa vad jag började med nu ikväll. =) Haley ville jag skulle virka en elefant.Lite svår att börja med,men har faktiskt kommit ganska långt med kroppen på den. =) Dock blir den inte blå som Haley ville utan orange. Men vem har sett en blå elefant. =)
Får hoppas den blir någorlunda iaf. Var ju ett tag sen jag virkade sist.Men upptäckte snabbt att det är som att cykla.Det sitter alltid kvar!

Nu ska jag ta mitt garn och fortsätta virka. Så fanten blir klar någon gång.
Sov så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0